čtvrtek 12. listopadu 2015

RECENZE: Got2B objemový pudr na vlasy

Pudr na objem vlasů 

Jelikož mám jemné vlasy bez objemu, tak jsem uvítala tenhle pudr, který slibuje extra objem. Ze začátku jsem nevěděla, jak s práškem zacházet, protože s pudrem na vlasy jsem neměla zatím žádnou zkušenost. Nejvíc se mi osvědčilo nasypat prášek rovnou ke kořínkům, rozmasírovat a vytvarovat. Dejte si ale pozor, abyste to s práškem nepřehnaly, pak byste totiž měly až nepřirozený objem.

Druhá možnost je si pudr nasypat na prsty a až pak vmasírovat ke kořínkům. Rozhodně bych nedoporučovala sypat pudr na konečky vlasů, protože hodně vysušuje!
A jak bych tedy pudr na vlasy celkově zhodnotila? Překvapil mě. Slibující objem vážně udělá! Ale určitě není na každodenní používání, protože podle mě, vlasy i docela zatěžuje. Hodně je vysušuje a nejde vyčesat a druhý den po něm vlasy elektrizují. Takže bych ho doporučila pro mastnější vlasy těsně před umytím.

                                                                       Ann






2 komentáře:

  1. Pre mňa je to skvelý produkt, ktorý robí také modelkovské vlasy, no s množstvom treba veľmi opatrne, ak som si ho nasypala ako píšeš priamo na vlasy tak to dopadlo u mňa príšerne resp. nijako, nanášam si ho preto radšej prstami po pramienkoch a drží to až do umytia, len to vymývanie prášku z vlasov je strašná záležitosť, niekedy musím šampón aplikovať aj trikrát aby to šlo preč, ale inak je to asi najlepšie tužidlo na svete práve aj preto, že konečne nezaťažuje a nemastí vlasy ako všetky tie ostatné tužidlá.
    Bianka

    OdpovědětVymazat