čtvrtek 26. listopadu 2015

Recenze: Astor řasenka SEDUCTION CODES N°2


Ahojte!
Dneska mám pro Vás recenzi na řasenku od Astor.
Tuhle řasenku jsem si pořídila v létě a od té doby skoro žádnou jinou nepoužívám. Doma mám už druhé balení. Získala si mě tím, jak krásně dokáže řasy natočit, prodloužit a hlavně neslepit, s tím mám problém u všech řasenek. Má středně velký kartáček s prohnutým tvarem a díky tomu se dostane i na řasy ve vnitřním koutku, což beru jako velké plus.

Když si nanesete v jedné vrstvě, dělá velmi přirozené řasy. Ve více vrstvách řasy zahustí, prodlouží a krásně rozčeše. Konzistence je tak akorát. Není ani mokrá a ani suchá, ale trochu trvá, než na řasách zaschne.  Když mám dlouhý a náročný den, tak se večer trochu rozmazává, ale není to tak hrozné. Také si mě získala tím, že se nedrolí. Obecně mám s řasenkami problém, že večer je mám všude možně po obličeji, jen ne na řasách. Barva není úplně černočerná, ale to jí dokážu odpustit.
Řasenku jsem koupila asi za 175 kč a myslím si,
že určitě stojí za to!

+ řasy prodlouží a zahustí
+ neslepuje
+ nedrolí se + kartáček
+ hezké balení

- po dlouhém dni se trochu rozmazává
- trvá delší dobu, než úplně zaschne


Žádné komentáře:

Okomentovat