neděle 13. prosince 2015

Větší rezenze krémů na ruce


Ahojky,
nejdřív bych se Vám chtěla hlavně omluvit, že vydávám článek až dneska, ale kvůli škole a autoškole jsem vůbec nestíhala.
Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat krémům na ruce. Hlavně teď v zimě se stávají nedílnou součástí mého dne. Připravila jsem si jich pro vás pět a všechny jsou moji oblíbenci.

Začala bych asi mým nejoblíbenějším. Jedná se o krém značky Manufaktura s vůní vřídelní soli a meduňky. Tento krém doslova vážně miluji. Zbožňuji jeho svěží vůni a jeho krásný obal, který vypadá vážně luxusně. Krém je lehčí a určitě bych ho nedoporučila na popraskané ruce. Myslím, že by na to nestačil, protože není tak hydratační.  Jinak se hezky roztírá, rychle se vstřebává, ruce jsou po něm hebké a voňavé. Hlavně nemám po něm pocit ulepených rukou, který nemám ráda. Tento krém jsem dostala a sama bych si ho nejspíš nekoupila. Ale myslím si, že je to dobrý tip na dárek a potěšil by snad každého.

Další v pořadí mé oblíbenosti jsou tyto dva krémy od značky Neutrogena. Tuto značku mám ráda a hlavně jejich balzám a právě krémy na ruce. Co na nich opravdu zbožňuji je jejich hydratace! Jsou opravdu výživné a zanechají krásně hebké ruce. Rychle se vsáknou, aniž by zanechaly na rukách upatlaný pocit. Nesmíte si ho dát tedy moc. Když to přeženete a dáte si ho hodně, tak „mastný film“ můžete mít. Dobře se i roztírají. Jsou neparfemované a opravdu příjemné, takže pro ty, kteří nemají rádi zbytečnou vůni, ideální.


Kamill classic krém na ruce a nehty má takové zvláštní balení. Nemá klasickou tubu, na kterou jsme u krémů na ruce zvyklí. Je výživný a ruce jsou opravdu hebké. Dokáže vážně zahojit i poškrábané ruce. Líbí se mi u něj poměr cena/kvalita. Ruce dokáže krásně hydratovat, ale dlouho to nevydrží. Musím to během dne i několikrát opakovat, což mi ale nevadí. Co mi na něj ale trošku vadí, je jeho vůně. Obsahuje výtažky z heřmánku a tahle vůně mi osobně moc nevoní, ale dá se na to zvyknout. Je to hodně individuální, každému voní něco jiného.

A poslední krém na ruce, který jsem pro Vás vybrala je od značky Chopa s alantoinem. Má takovou příjemnou a celkem neutrální vůni. Má spíš takovou řidší konzistenci a dobře se roztírá. Není ani tak hutný a výživný, ale ruce jsou po něm hebké a jemné. Jedná se o krém, který prostě neurazí.
Je mezi nimi nějaký Váš oblíbený krém?



Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat