úterý 1. prosince 2015

Recenze dlouhotrvajících rtěnek od Essence


Recenze dlouhotrvajících rtěnek od Essence 

Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila recenzi rtěnek od Essence. Mám celkem 3 a to v odstínech 06 Barely There, 07 Natural Beauty a 14 On The Catwalk. Jsou to jedny z prvních rtěnek, které jsem si koupila, používám je celkem často a ráda. Kvůli jejich ceně jsem jim ze začátku moc nevěřila, ale mile mě překvapily a po tom, co jsem vyzkoušela jednu, musela jsem si pořídit další.

Obal je hezky matný s barevným proužkem, podle kterého poznáte odstín rtěnky.

 Rtěnky mi za cenu kolem 60 Kč, za kterou se dají pořídit snad ve všech drogeriích, opravdu vyhovují. Rty pěkně hydratují, skoro bych je až porovnala s balzámem. :D  Nevydrží sice celý den, ale pár hodin zvládají s přehledem. Další výhodou je, že v drogeriích je na výběr spoustu odstínů. Pigmentace je také celkem slušná a to už v první vrstvě.









Podle mého názoru jsou to skvělé levné rtěnky, pro které bychom ve stejné cenové kategorii, těžko hledali konkurenta. Takže pokud hledáte levnou a kvalitní rtěnku, určitě zkuste tuto.


Budu se na vás těšit u dalšího článku :) Emm


Žádné komentáře:

Okomentovat