neděle 3. ledna 2016

Cukrové ombré nehty


Ahojte!
Také vám přijde občas nuda mít jednobarevné nehty a říkáte si, že by to chtělo něčím oživit?
Dnes jsem si pro vás připravila návod na cukrové nehty. A pokud chcete, tak můžete stejně jako já zkusit ombré cukrové nehty!

Co budeme potřebovat: laky, houbičku, tyčinky do uší, odlakovač, štěteček a samozřejmě krystalový cukr
Jako první jsem si nanesla jako podkladovou vrstvu lak od Essence the gel nail polish v odstínu 03 give me nude, baby! Tento krok jsem udělala, protože některé barevné laky mi obarví mé přirozené nehty a tomu jsem se chtěla vyvarovat. Jinak z tohoto odstínu jsem celkem zklamaná. Obecně mám laky od Essence ráda, ale tento odstín je opravdu hodně mizerně pigmentovaný, což můžete vidět i na fotce.

A můžeme se vrhnout na ombre nehty! Já jsem si zvolila dva odstíny. Neonově růžový a fialovočervený. Vím, tyto barvy jsou spíše letní, ale já šílenosti ráda. :) Kde se tyto roztomilé laky v srdíčkové lahvičce dají koupit, nevím.. dostala jsem je jako dárek.
Ombré efekt vytvoříme pomocí houbičky, kam aplikujeme vybrané barevné laky a poté obtiskneme na nehet.
Jelikož se nám laky dostanou i tam, kam nemají, tak si pomůžeme s odlakovačem a tyčinkama do uší.

Poté nehty přelakujte top coatem a nebo nějakým bezbarvým lakem. Já jsem použila od Essence
gel look plumping top coat, který je opravdu skvělý! A teď asi ten nejdůležitější krok... nehty posypeme cukrem. :) Přebytečný cukr sundáme pomocí štětečku.
Doufám, že se vám dnešní článek líbil a mějte se hezky! Ann



2 komentáře: