pátek 29. ledna 2016

ELF Jumbo Eyeshadow Stick



Značku Elf jsem chtěla zkusit už delší dobu. A když jsem před Vánocemi objevila, že mají velké slevy, byla jsem nadšená! :) Hned jsem si objednala Jumbo eyeshadow stick ve zlaté, modré a zelené barvě a k tomu jsem přihodila i paletku očních stínů (o té můžu napsat třeba jindy).
Dnes bych vám chtěla tedy představit tyto jumbo oční stíny v tužce.
Když mi dorazily, byla jsem nadšená. Balení se mi celkem líbí, odstíny jsou krásné a hlavně jsem byla mile překvapena z pigmentace a z toho, jak jsou krémové! ALE!!!! Bohužel jejich vydrž je opravdu TRAGICKÁ! A to i když jsem použila bázi pod oční stíny. Hodně se obtiskávají a slévají se do jedné linky a vypadá to potom opravdu hrozně. Bylo mi to líto a tak jsem přemýšlela, jak je využiju. Zlatavý odstín používám jako podklad pod jiné stíny podobného odstínu, s tím jsem zatím problém neměla, hezky je pak zařivý. S modrým a zeleným si občas udělám tenkou linku, přeci jenom.. když se obtiskne linka, dá se to lehce poupravit. A když se vám obtiskne celý stín, vypadáte pak jako klaun.
Za mě tedy tyto stíny nedoporučuji. Ta výdrž je děs.
Mějte se hezky! Ann



Žádné komentáře:

Okomentovat