úterý 5. července 2016

Kosmetické triky aneb Jak si usnadnit život

Ahoj!
Dnes pro vás mám článek z trochu jiného "soudku". Bude to 10 kosmetických rad, které by vám měly usnadnit život.

1.Česnek do laku na nehty
Když si dáte malé kousíčky česneku do vyživovacího laku na nehty, budou vám rychleji růst. Opravdu to funguje, ale není to zrovna nejvoňavější.. :D

2. Pěna na holení na skvrny od makeupu
Je to zvláštní, ale pěna na holení funguje na skvrny od makeupu lépe a taky rychleji než klasické prací prostředky.

3. Maska na vlasy už před mytím
Slyšela jsem o tom ve videu nějakého kadeřníka. Tvrdil, že pokud si masku dáváme až po umytí, nikdy jsi úplně nevymyjeme a máme zbytečně zatížené vlasy. dělal i porovnání a z vlasů své zákaznice po umytí opravdu seškrabával masku, takže na tom něco bude.. :)

4. Lepidlo kolem nehtů
Tenhle trik vám pomůže, pokud nejste tak úplně zručné (jako třeba já :D ) a vaše lakování nehtů se občas změní v lakování celé ruky.. :D Až si budete příště lakovat nehty, naneste si kolem nich tenkou vrstvu lepidla. Až budete mít manikúru hotovou, jednoduše lepidlo odloupnete.

5. Vazelína pod parfém
Někdo si parfém stříká do vlasů, aby lépe vydržel, jenže alkohol obsažený ve vůních vlasy vysušuje. Mnohem lepší možností je nanést na místo, kam si později parfém aplikujete, vazelínu. Opravdu pak parfém vydrží hoodně dlouho.

6. Řasenka do horké vody
Když si myslíte, že vám došla řasenka, stačí ji na chvilku ponořit do horké vody. Zpravidla tam vždycky ještě hodně produktu.

7. Když dojde pěna na holení
Skvělou alternativou je maska na vlasy nebo kondicionér.. Sama jsem si takhle holila nohy asi půl roku a někdy jsem měla pocit, že mám pak nohy hladší, než když jsem si je holila s pěnou či gelem. Dá se použít také třeba kokosový olej, který pokožku navíc hezky vyživí. :)

8. Odličování kokosovým olejem
Tenhle způsob odličování je přírodní, levný a opravdu účinný. Vzhledem k tomu, že mám hodně dlouhé řasy, vždycky spotřebuji alespoň 3 tamponky jen na oči. Při použití kokosového oleje nepotřebuji žádný. Stačí nanést kokosový olej na obličej, vmasírovat a smýt. Navíc pak máte vyživenou pleť i řasy.. :)

9. Odstáté vlasy
Nevím jak vy, ale když si udělám culík, vypadám jako sluníčko, protože mám kolem hlavy spoustu maličkých vlásků. Jestli máte stejný problém, stačí si vzít starý kartáček na zuby, nastříkat na něj lak na vlasy a "sčesat" s ním vlásky dozadu.

10. Odžmolkovač
Tohle není tak úplně kosmetická rada, ale hodí se. Pokud se na vašem oblíbeném oblečení začínají dělat žmolky, stačí vzít žiletku a "oholit" je. Efekt je podle mě dokonce lepší než s odžmolkovačem, oblečení je pak opravdu jako nové.. :)

5 komentářů:

  1. ten 9.bod mi pomohol, lebo s tým mám hrozný problém...potom si radšej celý cop spravím tak velijak, aby to bolo akože to tak má byť, tak nedbalo :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Masku na vlasy si dávám už před mytím, je to tak pro mě lepší :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj zaujímavé rady a niektoré z nich určite využijem :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé tipy ;)

    http://smilethess.blogspot.cz/2016/07/bucket-list-iphone.html

    OdpovědětVymazat
  5. ak to jsou hodně zajímavé triky a moc za ně děkuji! Vůbec nevím, jak vás to napadlo, ale jestli to opravdu funguje, tak je to skvělé ulehčení pro život :) Zajímalo by mě, co si myslíte o tomto? Připadá mi to taky jako jedno z těch ulehčení, ale asi bych neměla odvahu do toho jít, přece jen, je to na dlouhou dobu….

    OdpovědětVymazat