středa 29. června 2016

Sally Hansen - Complete Salon Manicure™


Ahojte!
V minulém článku jsem kromě razítkovače představila i lak na nehty od Sally Hansen z řady Complete Salon Manicure™ v odstínu 543 Berry Important. Dnes bych vám chtěla o něm napsat
o pár řádek více. Laky od Sally Hansen mám celkem ráda. Řada Complete Salon Manicure™ má podle mého názoru velmi hezkou a elegantní lahvičku.



V lahvičce je skoro 15 ml, což je celkem hodně a já je asi nikdy nevypotřebuji, protože laků mám hodně a dost často je střídám.


Díky dobré konzistenci laku a širšímu stětečku se lakem velmi dobře lakuje. Co se týče výdrže.. je spíše průměrná. Nečekejte žádné zázraky. Zhruba 3-5 dní, takže nic extra.

Co mě ale mile překvapilo je, jak krásně kryje již v jedné vrstvě, že už skoro není ani potřeba druhé.

Velmi se mi také líbí výběr odstínů, jsou velmi specifické a brala bych skoro všechny. :) Já tedy konkrétně vlastním 543 Berry Important a 540 Frutti Petutie.


540 Frutti Petutie
Tenhle odstín mě opravdu dostal. Je opravdu jedinečný a teď na léto skvělý. Jen mi nešla zachytit jeho skutečná barva a na fotce se zkresluje do červena.

543 Berry Important
I tento odstín mě dostal svou jedinečností. Podobných odstínů mám spousta, ale přesto mi tento přijde prostě jiný, hezčí. :D Myslím si, že tento odstín musí slušet snad všem.



A jak bych to tedy shrnula?

+ dobře se lakují

+ krásné odstíny
+ štěteček


- výdrž
- cena (vyrovná se levnějším lakům)

A co vy a dražší značka laků na nehty?

                                                                            Ann

4 komentáře:

  1. Odstíny to jsou krásné, ale musím se přiznat, že já jsem si řekla, že už si žádné další laky kupovat nebudu, doma jich mám poměrně dost a čas od času nějaké vyschne či má tak zvláštní konzistenci, že letí do koše.. takže dokud opravdu nebudu mít jen pár laků, tak žádné nové nepořídím :) Snad! :D :)

    Ale většinu laků mám tak do 50,- Kč/ks, je mi líto dát třeba 200,- Kč za jeden lak, když je dost často stejný, jako lak za 39,- Kč atd.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si řekla, že laků mám dost a nebudu kupovat další. :) Ale nemohla jsem odolat. :D Ann

      Vymazat
  2. Tiež plánujem skúsiť Sally Hansen ale gel lak, tak som zvedavá na výdrž.

    budem rada keď sa zastavíš na mojom blogu, necháš komentár a pridáš sa v GFC :)

    OdpovědětVymazat