úterý 23. srpna 2016

Essence - All about chocolates

Ahojte! 
Tak jsem tady zpět po delší době... Přes prázdniny toho máme s Emm tolik, že opravdu nestíháme. Po prázdninách se to určitě zlepší a vše vám vynahradíme. :) Tak i dneska si dáme jenom takový rychlo článek. Menší recenzi.
Paletky od Essence all about... nejsou žádnou novinkou a myslím, že je zajisté všichni známe. A my se dneska koukneme na jednu z nich - All about chocolates.
Již ten název byl pro mě celkem lákadlem. :)



Barvy mi přijdou krásný a dobře nakombinované. Dá se nosit každý stín samostatně a i udělat kouřové líčení. Jsou opravdu jako čokoláda. :) A myslím si, že se hodí snad ke všem barvám očí. Prostě pecka!



Balení je klasické - plastové. Celkem nic moc, ale za ty peníze co paletka stojí je to fajn a dostačující. 

Stíny nepráší, což je jejich určitě velké plus a jejich pigmentace je prostě luxusní.
I když mám spoustu dalších paletek, tak k téhle se poslední dobou vracím nejraději. Za mě má určitě palec nahoru. :) 

Hezký zbytek dne, Ann

2 komentáře: