úterý 13. září 2016

Freeman masky

Ahoj,
po delší odmlce je tu další článek. Dnes bude o maskách na obličej, které jsem v poslední době zkoušela. Mám smíšenou pleť a v poslední době se mi v T-zóně docela často udělá nějaký ten pupínek. V drogerii jsem si koupila 2 vzorky masek od Freemana, protože mi to přišlo jako lepší řešení, než si rovnou koupit plné balení, když jsem ani jednu masku neměla vyzkoušenou.

1. Kaolínová pleťová maska avokádo a oves
Tuhle masku jsem měla už asi 3x a pořád jí zbylo docela dost. Zabírá mi mnohem lépe než druhá maska (zvlášť na černé tečky), ale na druhou stranu hodně vysušuje, takže i já se po aplikaci musím natřít hydratačním krémem. takže bych ji doporučila hlavně lidem, kteří nemají citlivou pleť.. :)



2. Čistící pleťová maska dřevěné uhlí a černý cukr
 Tahle maska mi vyhovuje o něco méně než ta předchozí, ačkoliv není vůbec špatná. Není zasychací a při smývání působí jako dost drsný peeling, takže bych ji opět nedoporučila pro citlivou pleť.

Těším se u dalšího článku, Emm. :)

2 komentáře: