čtvrtek 17. března 2016

Das Gesunde plus - Haar Vital Komplex

Ahoj!
Dnes pro Vás mám článek o vitamínech na vlasy, pleť a nehty z DM drogerií. Pořídila jsem si je už někdy na podzim společně s Biosilem, protože mi opravdu hodně padaly vlasy a už jsem se bála, že budu plešatá.. :D Navíc jsem na tyto vitamíny četla dobré recenze. Nejdříve jsem brala Biosil, po kterém mi vlasy přestaly padat, ale žádné další zázraky se nekonaly.



Někdy začátkem tohoto roku jsem začala brát tyto vitamíny. Nevím, jestli mi vlasy rostly rychleji, asi mi přibyly nějaké podrosty, ale nic převratného to není. Na nehty mi vůbec neúčinkoval, zato na pleť ano. Od přírody mám trochu mastnější pleť, ale ne nijak závratně. Občas se mi udělá pupínek, ale neřekla bych, že mám nějak problematickou pleť.. Ale po braní tohoto doplňku stravy se mi dělaly pupínky mnohem více a některé byly navíc úplně pod kůží, takže bolely a nešly vymáčknout
Nejdřív jsem nevěděla, proč se mi dělají, ale pak jsem zkusila vysadit, a pleť se mi zlepšila. Zní to asi až neuvěřitelně, ale pokaždé, když si tabletku vezmu, zhorší se mi pleť.

Tablety jsou docela velké, takže někdo by třeba oproti Biosilu mohl mít problémy s polykáním, ale to se mě netýká. Dají se sehnat v DM drogeriích asi za 60 Kč.


Ještě jsem nikde nečetla, že by tohle někomu dělaly, možná je to nějaká alergická reakce, ale už si je znovu nekoupím..

 Vaše Emm :)

2 komentáře:

  1. jeeejda dobre vediet! Super recenzia :)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat