sobota 5. března 2016

Essence I ♥ trends - The darks

Ahojte!
Jelikož Essence má teď výprodeje, tak jsem se rozhodla, že pro vás připravím článek na právě končící řadu laků THE DARKS. Celkem řadu tvoří 6 laků. Já však vlastním čtyři a všechny jsem si dost oblíbila, protože mám ráda tyto tmavé barvy. Odstíny se jim opravdu povedly. :)



Mají klasický štěteček, se kterým se mi dobře lakuje a laky celkem rychle usychají. S výdrží je to u každého jiné. U někoho vydrží déle a u někoho méně. U mě dají s top coatem zhruba 3-4 dny. Takže takový průměr.

15 red i am

První odstín 15 red i am je nádherný odstín, který se za krásného slunečného počasí tváří červeně (na obrázku vlevo) a za pochmurného počasí vínově (vpravo). Je to taková klasika, která sluší snad všem.

16 well plum!



Další odstín 16 well plum! je nádherně tmavě fialový. Doslova jsem se do něj zamilovala a patří mezi mé nejoblíbenější laky vůbec.


17 indigo to go
Jelikož jsem milovnice modré barvy, tak jsem v drogerce tento odstín prostě nemohla nechat! V noci a za šera se tváří jako černý s modrým odleskem, ale za to během dne to pořádně rozbalí a já si ho musím pořád
a pořád prohlížet a kochat se. :)




18 happy new green
Poslední dobou jsem si celkem oblíbila matné laky a tento odstín je prostě nádherný. Kdyby byl klasicky jenom matný černý, tak by to byla nuda. Ta zelená tomu dodá prostě šmrnc.


Tato řada se podle mě povedla a proto neváhejte a zaskočte do drogerky, kde se vyprodávají za 35 !
 Mějte se krásně a příště ahoj! :) Ann



Žádné komentáře:

Okomentovat