středa 30. března 2016

Návody na nehty

Ahoj!
Po přemýšlení, jaký článek bych mohla vydat, mě napadlo, že bych mohla udělat nějaké návody na nehty. Mám tu pro vás tedy dva úplně jednoduché. :)

1. Novinové nehty
Tyhle nehty už jsem někde viděla a řekla jsem si, že bych vám mohla ukázat, jak na ně.
Budeme potřebovat: podkladový lak (nejlépe bílý nebo jiný světlý), ústřižky z novin, nějaký alkohol (já použila alpu), matný nadlak (může být i normální, ale s matným jsou nehty více novinové :D)

Njedříve si nehty nalakujeme podkladovým lakem a necháme ho pořádně zaschnout. Potom prsty namočíme do alkoholu a přitiskneme na nehty noviny. Je třeba tam noviny chvliku podržet, aby se písmo dobře obtisklo. Nakonec přelakujeme nadlakem :)













2. Batikované nehty
Další návod je ještě jednodušší než ten předchozí a zároveň nejsou až tak známé, jako novinové.
Budeme potřebovat: Opět světlý podklad, alespoň 2 k sobě hodící se laky, nadlak, pytlík



Nejdříve naneseme bílý lak a necháme ho dobře zaschnout. Potom si vezmeme laky které jsme si vybrali a s každým si na nehet trochu kápneme. Vezmeme pytlík a přitiskneme. Laky se jako by rozpijí a spojí. Po zaschnutí přelakujeme topcoatem a máme hotovo :)
















Budu se těšit u dalšího článku :) Emm

1 komentář: