sobota 23. dubna 2016

Nivea - Zklidňující čisticí micelární voda 3v1

Ahojte!
Dneska mám pro Vás opět takový miničlánek já, jelikož Emm teď nestíhá. Chtěla bych Vám představit od Nivei Zklidňující čisticí micelární vodu 3v1 pro citlivou pleť. Měla by hloubkově čistit a odstraňovat make-up.


V lahvičce je 200 ml, což není zas tolik a micelárka hodně ubývá, což ale beru asi jako jedinou nevýhodu, jinak je totiž vážně skvělá!

Jestli jsem něčeho v kosmetice hodně vystřídala, tak to jsou právě micelárky a různé odličováky, jelikož na většinu z nich mám alergii a nevyhovují mi. Mám totiž hodně citlivou pleť. Delší dobu jsem používala mou oblíbenou Biodermu, ale chtěla jsem najít ještě něco jiného, abych měla něco do rezervy a na střídačku. Můžu říct, že tato micelárka na citlivou pleť může klidně konkurovat Biodermě. Dokonce jsem zjistila, že mi pleť i více zklidňuje. Dokáže mi bez problému odlíčit celý obličej včetně řasenky. Cena se pohybuje

okolo 100 Kč, což je asi takový průměr. Zrovna by měly být v drogeriích Teta v akci.Takže pokud máte citlivější pleť stejně jako já, tak tuhle micelárku určitě vyzkoušejte! Budu se těšit zase příště :), ahoj! Ann





4 komentáře:

  1. Tuto micelarnu vodu mam a je super 👍

    Mam novy blog,tvoja návšteva by ma celmi potešila 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, jen škoda, že rychle mizí. :)) Ráda se mrknu. :) Ann

      Vymazat
  2. rýchlo mizne asi každá micelárka :))) to sa vždy ani nenazdám a už je preč :) túto som ešte neskúšala, ale niveu ako značku mám veľmi rada, tak možno skúsim :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Micelárne vody používam pomerne často a skúsila som už asi milión, no najlepšie je a stále ostáva slávna zelená Bioderma, tá vôňa je proste naj.
    Bianka

    OdpovědětVymazat