čtvrtek 28. dubna 2016

Sally Hansen Complete Care Extra Moisturizing 4-IN-1 Treatment

Ahoj,
poslední dobou jsem moc nestíhala, a proto vydala Ann dva články. Teď jsem ale nemocná, a tak nastal čas, abych se s vámi podělila o jednu z dalších recenzí.. Pro dnešní článek jsem si vybrala pečující lak na nehty od Sally Hansen. Koupila jsem si ho nedávno v drogerii, kde byl ve výprodeji za 100 Kč a navíc tam byl už poslední, a tak jsem neváhala a řekla si, že ho musím zkusit.



Poslendí dobou (rozuměj poslední půl rok) byly moje nehty v čím dál tím horším stavu. Nevím čím to bylo, možná dlouhodobým lakovaním a také tím, že jsem se o nehty moc nestarala. Někdy od podzima jsem začala pozorovat, že jsou na tom moje nehty čím dál hůře, a tak jsem o ně začala trochu lépe pečovat. Nicméně to skoro vůbec nepomohlo a jakmile jsem si nehty jednou nalakovala, veškerá moje snaha vyšla vniveč..

Po prvním nalakování tímto lakem jsem nemohla uvěřit účinku. Je vážně skvělý. Nehty jsem měla okamžitě pevnější. Méně se třepí a dokonce mám i dojem, že rychleji rostou.


Lak je spíše tekutější, dobře zasychá. Lahvička je velká, má obsah 14,7 ml, což je podle mě opravdu hodně. Na internetu jsem ho našla za cenu kolem 160 Kč. Mně opravdu hodně pomohl a určitě ho všem moc doporučuji! :)

Budu se těšit již brzy u dalšího článku, Emm :)

4 komentáře:

  1. na tieto spevňujúce laky SH som už počula veľkú chválu, takže sa asi poobzerám :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že určitě nebudeš zklamaná :)
      Ráda se podívám :)

      Vymazat
  2. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat