sobota 9. dubna 2016

Šampony GLISS KUR TOTAL REPAIR 19 a GLISS KUR ULTIMATE RESIST


Ahojte!
Dnešní článek bude věnovaný šamponům od Schwarzkopf a to konkrétně z řad TOTAL REPAIR 19 a ULTIMATE RESIST.
Šampony Gliss Kur mám obecně celkem ráda. Některé méně a některé více. Já jsem totiž na přípravky na vlasy celkem dost náročná a jen tak mi něco nevyhovuje. Mám jemné vlasy bez objemu, konečky se mi dost třepí a lámou. Jedinou výhodou co na svých vlasech vidím je to, že nemám problém s tím, že by se mi nějak výrazně mastily. Většinou mi vydrží klidně i pět dní. Pak ale mám problém s tím, že je mám hodně zplihlé a elektrizují, což opravdu nemám ráda! Takže si vlasy myji zhruba 2-3krát do týdne. Šampony hodně střídám, protože moje vlasy se na ně rychle zvykají. Přijde mi, že přestanou na vlasy působit. A jak u mně dopadly právě tyto dva šampony? Můžu hned prozradit, že jeden předčil mé očekávání a druhý je pro mě naopak propadák.

Šampon GLISS KUR ULTIMATE RESIST


Tento šampon pro slabé a vyčerpané vlasy si mě získal hned 
v obchodě svým obalem. Opravdu zbožňují rose gold barvu a barvy jí podobné. Hned po prvním omytí jsem zjistila, že si mě opravdu nezískal jen svým obalem.. :) Vlasy jsem po něm měla opravdu krásné. Dobře se rozčesávaly, leskly a měla jsem po něm i celkem objem, což jsem vážně ocenila. Jak tak přemýšlím, asi bych na něm nenašla žádnou negativní věc. A určitě se někdy v budoucnu k němu zase vrátím. Takže doporučuji!

Šampon GLISS KUR TOTAL REPAIR 19


Jelikož jsem prvním šamponem byla nadšená, tak tenhle je pro mě již zmiňovaným propadákem. Bohužel... Je určen pro suché a poškozené vlasy. V obchodě jsem si říkala, že je to přesně pro mě! A tuhle řady jsem ani zatím nezkoušela.
Asi nemám dostatečně suché a poškozené vlasy, aby mi vyhovoval. Jinak si to opravdu nedovedu vysvětlit. Vlasy jsem měla 
po uschnutí mastné!!! Opravdu netuším, jak je to možné a přišlo mi to divné. Vůbec jsem nevěděla, kde jsem udělala chybu. Kromě nového šamponu jsem ve své péči o vlasy neudělala žádnou jinou změnu. Nechala jsem ho vyzkoušet i ségře a když po něm měla i ona mastné vlasy, tak to nebude asi moje chyba.
Mně nevyhovuje, ale věřím, že někdo z něho bude nadšený.
Co pasuje mně, nemusí ostatním a naopak. :)
Mějte se krásně a zase příště ahoj! Ann

2 komentáře:

  1. Tieto šampóny som ešte neskúšala, ale vyzerajú super :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rozhodně doporučuji vyzkoušet ten první. :) Nemám nic, co bych mu vytkla. :) Emm

      Vymazat