středa 11. května 2016

Balea depilační krém

Ahoj!
Dnes mám pro vás další recenzi, a to o něčem, co se nás všech teď bude týkat více než kdy jindy. Nevím jak vy, ale já dodnes stále řeším, jaký typ depilace/epilace je nejlepší. Mám doma epilátor, který jsem jeden čas docela často používala, ale jsem na to moc líná a navíc, když to neděláte pravidelně, tak to dost bolí. Běžně se holím normálně žiletkou, ale čas od času zkouším něco nového, protože jsem líná mi chloupky rostou dost rychle. Mám zálusk ještě vyzkoušet Bioepil od Purity Vision a samozřejmě mám na něj v plánu i recenzi. Dnes jsem se ale rozhodla napsat o depilačním krému od Baley. :)



Tenhle krém jsem si koupila nedávno, protože jsem chtěla zkusit něco jiného. Navíc jsem se někde (mylně) dočetla, že po depilačním krému chloupky rostou pomaleji a jsou jemnější. Také mě zaujala jeho cena, vzhledem k depilačním krémům jiných značek.
Depilační krém je zabalený v krabičce, ve které kromě zmiňovaného krému můžeme najít také stěrku. Krém je docela příjemně parfémovaný, což jsem nečekala, protože těmto přípravkům je většinou vytýkána především silná čpavá "vůně".



Účinek je vcelku dobrý. Nezaznamenala jsem, že by mi na nohách zůstal nějaký "porost". :D Nohy jsou po něm řekla bych až hydratované, což bude pravděpodobně kvůli tomu, že je v něm obsažena spousta olejů. Je ale pravda, že se ten zbytek po stření docela těžce smývá. Zklamáním pro mě bylo, že účinek trvá stejně dlouho, jako když se oholím, akorát aplikace trvá 3x déle. To by mi ani tak nevadilo, kdyby byly chloupky po použití slabší, což nejsou. Nicméně si nemyslím, že je to chyba přípravku.


Myslím si, že za nějakých 70 Kč je to opravdu dobrý přípravek, ale nemám možnost porovnání. Ale i kdyby vám krém nevyhovoval, nezruinuje vás to. Takže pokud chcete zkusit nějaký depilační krím, určitě bych nad ním přemýšlela.

Vaše Emm :)

3 komentáře:

  1. Ahoj, děkuji za článek. Musím říct, že na mě depilační krémy moc nepůsobí - výsledek není dobrý. Nejraději používám epilační strojek

    https://flavoursofamellia.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mala som ho raz a vôbec nič nerobil, u mňa totálny prepadák, no na druhej strane mám rada všetky ostatné produkty na aj po holení značky Balea, gély sú topka.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  3. Krém jsem nezkoušela, vypadá dobře, ale po tvých zkušenostech ho asi ani kupovat nebudu. Zajímá mě jestli jste některá nebyla na epilaci tady? Přemýšlím nad podobným centrem, ale spíše na Moravě, do Prahy to mám dost daleko, takže pokud by jste některá měla pozitivní zkušenost s nějakým podobným centrem v této oblasti a doporučíte, budu ráda :)

    OdpovědětVymazat