úterý 14. června 2016

Razítkovač na nehty


Ahojte!
V první řadě bych se Vám chtěla omluvit, že vychází článek po tak dlouhé době. Bohužel jsem neměla ani chvilinku čas a Emm na tom nebyla lépe. Byla jsem v Itálii a pak se školou na vodáku.. A do toho uzavírání známek. Teď už však by měly články vycházet opět častěji, takže si vše vynahradíme. :)

Ale teď už k tomu, co jsem si pro Vás připravila na dnešek. Jak jste již tady na blogu mohli zjistit, jsem lakomanička. :D A proto jsem si pro Vás připravila opět tip na nehty.

Nejdříve jsem použila lak od Sally Hansen v odstínu 543 Berry Important, což je opravdu nádherný odstín. Krásně se lakuje a celkem rychle schne, což se mi obzvlášť líbí.

A teď k tomu nejdůležitějšímu. Razítko jsem si objednala na ebay asi za 25 Kč a byla k tomu i ta stěrka. Kovovou placku mám také z ebay asi za 15 Kč.

Lakem "nalakujete" kovovou destičku, stěrkou setřete přebytečný lak a obtisknete na razítko a pak už obtisknete rovnou na nehty. Je to lehké a zvládne to určitě každý. A navíc na nehtech je to krásné, hezky je ozdobí.




A na závěr mám pro Vás menší vychytávku opět z ebay za 18 Kč - removal pen. :) Slouží tak, že si do něj nalijete odlakovač a pak už můžete mizíkovat přebytečný lak, který se dostal na kůžičku okolo nehtu. Přišly mi k němu a náhradní hroty a za tu cenu jsem s ním nadmíru spokojená.



Tak to je pro dnešek vše. Doufám, že se Vám článek líbil a budu se těšit na příště. Ann ♥

8 komentářů:

  1. Ty razítka na nehty si taky musím pořídit.. A Removal Pen mám taky, ale moc ho nepoužívám, raději mám "uchošťoury" úplná klasika :-D

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak "uchošťoury" je vážně klasika, která nikdy nezklame. :D Ann

      Vymazat
  2. Razítko na nehty jsem měla dřív taky - tuším, že byly od Essence, ale nikdy jsem se s nimi nenaučila :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na razítko od Essence jsem také koukala. :) Jinak to chce chvilku cviku a pak to jde samo. Ann

      Vymazat
  3. Tyhle razítka mám taky a jsou super :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to že jsou z eBay za pár korun.. jsou vážně fajn. :) Ann

      Vymazat