pondělí 3. října 2016

Kosmetika Cien

Hezký den všem,
myslím, že značku Cien nemusím představovat. Dá se pořídit za pár kaček v obchodě Lidl. Některé věci mi nevyhovují a některé naopak. A já jsem si dneska pro vás připravila pět pruduktů, které si kupuji stále dokola a chtěla bych vám je doporučit.


1) odlakovač
Mám snad již třetí balení a myslím, že ani toto není poslední. Jak můžete vidět, už zachvilku budu znova na dně. :) Stojí asi
39 kč a vyrovná se mnohem dražším odlakovačům. Moc se mi také líbí dávkování.










2) pěna do koupele Nevím jak vy, ale já zbožňuji teplou vanu, beru to jako relax. Koupel bez pěny si nedokážu představit, prostě to k tomu neodmyslitelně patří. Poslední dobou
si celá naše rodina oblíbila koupelovou pěnu z Lidlu.. Mají různé vůně, takže
si vybere snad každý.








3) odličovací tampony
O těchto produktech není nic moc co psát.. Víceméně je mi jedno od jaké značky odličovací tampony používám, nevidím mezi nimi rozdíl.











4) kapesníčky
Tyto ubrouskové kapesníčky jsem tam nemohla opravdu nechat, jen samy uznejte. Obal je prostě roztomilý a božský. :)



A co vy? Znáte vůbec značku Cien?

Hezký zbytek dny a zase příště, Ann. :)


















3 komentáře:

  1. Ja som teda skúsila rôzne druhy odličovacích tampónov a tieto sa mi zdajú najlepšie, aj DMka Ebelin tie zelené má fakt dobré, ale tieto sú predsa len o niečo lepšie.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  2. När jag introducerades för Mr. Pedro (A Loan Officer), gick jag in på marknaden som första gången husköpare.
    Mina behov var lite annorlunda och jag hade massor av frågor, innan han skickade mitt förhandsgodkännandebrev till mig ringde han för att prata med mig om vad det betydde och vad som kunde förändras. Han gjorde sig tillgänglig för mig i stort sett vilken timme som helst via e-post och sms, han var mycket lyhörd och kunnig. Han är också väldigt okomplicerad, jag förklarade för honom vad mina förväntningar var när det gäller stängningstid och andra detaljer. Han sa att han skulle uppfylla dessa förväntningar men han överträffade dem. Jag stängde så snabbt min mäklare och säljaren var förstås glada över det. Men som köpare uppskattade jag att få gå igenom processen på ett kortfattat men grundligt sätt. Från förhandsgodkännande till avslutning – resan var så sömlös och jag anser mig ha tur eftersom jag har hört skräckhistorier om internet. Jag rekommenderar en lånehandläggare, Pedro Jerome, kontakta e-post: pedroloanss@gmail.com & Whatsapp-nummer:+18632310632 till alla som letar efter ett lån på vilken marknad som helst.

    OdpovědětVymazat