pondělí 10. října 2016

Empties #1

Ahoj!
Dnes jsem tu s prvním článkem z nové řady, kterou budeme vydávat. Všichni tyto série určitě znáte. Bude to takové menší zhodnocení pečující i dekorativní kosmetiky, kterou jsme za poslední dobu spotřebovaly.


Garnier Hydrating Day Cream
Krém jsem používala od Vánoc, kdy jsem ho dostala, takže mi vydržel docela dlouho, ale je fakt, že jsem mezitím používala i Mixu a nebyla jsem v používání úplně důsledná. :D Krém je určený pro normální až smíšenou pleť. Při jeho používání jsem nepostřehla, že bych měla lepší pleť, ale myslím si, že jeho kvalita odpovídá ceně. Konzistence je vcelku lehká, řekla bych že trochu gelovitá. Pokud nechcete do krému příliš investovat a nečekáte od něj o moc víc, než hydrataci, určitě se vyplatí ho zkusit :) Je k dostání kolem 90 korun v drogeriích :)





Schwarzkopf blonde Ultime zesvětlující sprej
Sprej jsem si koupila nedávno ve slevě v Tetě. Slibuje zesvětlení až o 2 odstíny. Obsahuje peroxid, takže samozřejmě vysušuje vlasy, ale s tím musíte počítat, pokud si chcete vlasy zesvětlit tímhle způsobem. Sprej opravdu zesvětluje, ale pro znásobení účinku je doporučeno vlasy po nastříkání vyfénovat nebo vystavit slunečnímu záření. A po aplikaci rozhodně doporučuji při mytí použít masku. Jsem s ním spokojená a určitě si nějaký takový sprej znovu pořídím.






Ebelin Nagellack Entferner Acetonfrei
Tenhle lak je můj oblíbenec. Vždy se k němu vracím. Když si s ním odlakuji nehty, nemám lak rozmazaný po celých prstech, nehty nejsou hrozně vysušené a nemusím je nijak drhnout, protože lak hezky rozpouští. Stojí asi 66 korum a seženete ho ve všech Dm drogeriích :)

Catrice Liquid Camouflage
Tenhle úžasný korektor má být tekutá verze klasického Cartice Camouflage Cream. Naprosto jsem se do něj zamilovala a v nejbližší době se ho chystám koupit znovu. Je přesně podle mých představ. Slušně kryje, ale zároveň vypadá přirozeně. Výdrž je vzhledem k ceně skvělá. Stojí kolem 120 korun. Rozhodně ho doporučuji :)





Rimmel Volume Colourist
Tahle řasenka slibuje postupné "obarvení" řas. Upřímně svůj slib nesplňuje vůbec, takže pokud toužíte po tmavších řasách, kupte si raději barvu na řasy. Na druhou stranu má skvělý kartáček, se kterým se dostanete i k těm nejmenším řasám a který udělá pěkný objem. Bohužel je řasenka zřejmě kvůli slibu obarvení řas. Docela přemýšlím, že si do ní koupím náplň, ale za tu cenu bych si ji jen kvůli kartáčku znovu nekoupila.

Máte zkušenosti s některým z těchhle produktů? :)

Budu se těšit u dalšího článku, Emm :)




Žádné komentáře:

Okomentovat