sobota 29. října 2016

Recenze štětců z Ebay

Ahoj!
Dnes tu pro vás máme takový dvojčlánek. Objednaly jsme si sadu deseti štětců na Ebayi a rozhodly jsme se vám o nich napsat. Pět štětců je na obličej a pět na oči. Rozdělily jsme si je napůl, takže já mám dva na oči a tři na obličej a Ann si vzala dva na obličej a tři na oči. :)

Očíslujeme je zleva od 1 do 10

Když balíček dorazil, prvním překvapením pro mě byla velikost štětců. Jsou opravdu malinké a na fotce dole můžete vidět velikost v porovnání se štětcem od Ebelin, který není nijak extra velký. Kvalita štětců je vzhledem k jejich ceně dobrá. Štětce sice nejsou vyloženě nejhustější, ale nalíčit se s nimi dá úplně v pohodě. Jsou krásně jemné a příjemné. Pokud jste ovšem zvyklé na drahé kvalitní štětce, tyhle se jim jen těžko vyrovnají, ale zase za tu cenu jsou podle mého skvělé.
Stály nás asi 120 korun a koupit je můžete zde :)




Štětec č. 3
Tenhle štětec používám z těch, které vlastním asi nejméně, což je ale nejspíš tím, že ho používám na makeup a ten obvykle nenosím. Je zkosený a rovný a podlé mého ze všech nejméně hustý. Na nanášení makeupu je pro mě naprosto dostačující, dobře se s ním pracuje a výsledek je pěkný :)




Štětec č. 4
Používám ho na tvářenku a jsem s ním maximálně spokojená. Je zkosený a lehce zaoblený. S hustotou  je na to o něco lépe než štětec č. 3. Za tu cenu je opravdu skvělý!

                                                  



Štětec č. 5
Tohle je můj miláček. Používám ho na tekutý korektor, ale myslím, že by se dal dobře použít i na konturování. Je hustý a od středu takový postupně zkosený. Líbil se mi už na fotce a řekla jsem si, že ho prostě musím mít a mé tušení bylo správné. :D


Štětec č. 6
Jak jsem doposud chválila, tak teď si to vynahradím. Tenhle štětec by měl být na oči, ačkoliv na mě tak vůbec nepůsobí. Není hustý a je takový "roztřepený". Jeho štětinky jsou až příliš dlouhé, což v kombinaci s hustotou způsobuje, že se hrozně ohýbá a namalovat se s ním nedá vůbec nic.. Napadlo mě ho trochu odstřihnout, tak ještě uvidím.. Každopádně sám o sobě je k ničemu.


Štětec č. 10
Tenhle kousek by měl být zmenšeninou mnou vychvalovaného štětce č. 5. (Tedy každý štětec na obličej by měl mít v balení zmenšeninu, ale u jiných mi podobnost jaksi unikla... :D) No používám ho na stíny do ohybu oka a také na rozjasnění vnitřního koutku. Je tvrdší než štětec č. 6 a skoro není ohebný.. Já jsem s ním naprosto spokojená.




Jak Emm psala, tak já jsem si nechala dva štětce na obličej a tři na oči. I pro mě bylo velkým překvapením velikost, opravdu jsem nečekala, že budou tak malinké. Zpočátku jsem z toho byla celkem i zklamaná, ale teď už jsem si na to zvykla a přijde mi to roztomilé a výhodné na cestování. Jsou krásně heboučké a příjemné. Co se hustoty týče, tak jsem neočekávala z  E-baye žádný zázrak.. Některé štětce jsou dostačující a některé tragédie, ale to se zachviličku dozvíte.



Nechala jsem si tedy štětec číslo 1,2,7,8,9 ... a teď se můžeme na jednotlivé konkrétně podívat. :)

Štětec č.1
Hned na začátek bych se chtěla omluvit, štětec jsem nestihla vyprat, takže je špinavý od make-upu, na který ho používám. Jinak je samozřejmě čistě bílý, jako ostatní. Hustota štětce je dostačující a používat se dá v pohodě. Štětinky jsou krásně zarovnané do rovinky a to se mi líbí.



                                                  

Štětec č.2
Tento štětec je asi nejhustší a i nejjemnější z těch 5, které vlastním. Celkem dlouho jsem dumala nad tím, jak ho využiji, neboť na pudr mi to přišlo dost nepraktické (mám radši větší štětce) a na tvářenku nemá moc ideální tvar.. Paradoxně jsem si ho ale zamilovala právě na pudr, kvůli své hebkosti. :D

                                          



Štětec č. 7,8,9
Tyto štětce jsem vám ani samostatně nefotila, jelikož za to nestojí. Myslím, že poputují nejspíš do koše. Největší chyba je v tom, že štětinky jsou zbytečně moc dlouhé a tak se lehce ohýbají a nanést s nimi stín na víčko je nemožné. (Stejný případ jako u štětce č.6, jak psala Emm.) Kdyby byly hustší, tak by to možná šlo.


S Emm jsme se teda shodly na tom, že štětce na obličej se dají použít v pohodě. Se štětcema na oči (až na jednu vyjímku) je to horší.

A co vy? Máte zkušenosti se štětcema z E-bay?

Jestli jste se nepřihlásily do naší GIVEAWAY, tak máte ještě příležitost do dnešní půlnoci!!!
Vítězku vyhlásíme během zítřka.

Emm a Ann





4 komentáře:

  1. Štetce sú krásne, ja som objednávala z aliexpresu ale aj tieto vyzerajú pekne

    OdpovědětVymazat
  2. ja nemám nič proti štetcom z Ebay, ale už by som sa asi bála riskovať a objednať si ich...možno iba takto po nejakej recenzii :) inak ale to, že sú krátke, je niekedy aj výhoda :) lebo ja nimi často búcham do zrkadla :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerajú dobre, len niektoré by mohli byť skutočne o niečo hustejšie

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek i blog :-)
    Kutilkakata.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat