úterý 4. října 2016

My Fall Needs

Ahoj,
opět po trochu delší době jsem tu s příspěvkem zase já. :D Měla jsem toho teď docela hodně, ale to tu nebudu moc rozebírat, protože je to jednak dost osobní, navíc by to vydalo na 2 samostatné články.. :D Dnes jsem se rozhodla pro článek, který bude zřejmě trochu zavánět podzimem. Ano, všechny blogerky píšou o tom, jak podzim milují, ale to není moc můj případ. Podzim je sice krásný a samozřejmě se mi líbí všechno to barevné listí, ale co na něm opravdu nesnáším jsou změny teplot. Ráno jdu do školy nabalená a odpoledne tahám bundu a někdy i mikinu či svetr v ruce, ovšem těžko říct, jestli to není lepší , než když celý den prší jak třeba dnes. :D Navíc mi na podzim začnou vždy šíleným způsobem padat vlasy a díky pochmurnému počasí a stále dřívějšímu stmívání jsem většinou pěkně otrávená. Ale uznávám, že podzim může být i hezký (když se díváme z okna). Já jsem na podzim nejradši zalezlá doma s knížkou a horkým čajem. :D  Ale nebudu to už okecávat a pojďme k tématu. Nejen kvůli počasí na podzim, ale i kvůli tomu letnímu které je bohužel za námi o sebe na podzim musíme dobře pečovat. Dnes vám ukážu několik přípravků, bez kterých se na podzim neobejdu.


1. Biosil Plus
Důležitá je výživa zevnitř. Mám ho už podruhé, poprvé jsem ho brala vloni na podzim a vlasy mi po něm přestaly padat. Určitě ho všichni znáte, je to ten nejobyčejnější doplněk stravy bez zbytečných chemikálií a seženete ho v lékárně kolem 60 korun. Někdo tvrdí, že mu tak moc nepomáhá, někomu zas naopak pomáhá výrazně. Já osobně si myslím, že pokud nemáte hezké vlasy, pleť či nehty, doplňky stravy vás nespasí a když, tak jen dočasně. Já jsem s ním spokojená a myslím, že stojí za vyzkoušení. :)





2. Olejíček na vlasy
Další nepostradatelný pomocník je pro mě olejíček na vlasy. Zrovna mi všechny došly, a tak mám jen jeden. Olejíček si do vlasů dávám obvykle po umytí, protože si myslím, že se tak lépe vstřebá. Používám tenhle John Frieda full repair a vyhovuje mi, ale vlastně jsem ještě nevyzkoušela olejíček, který by mi nevyhovoval.. :D








3. Masky na vlasy
Momentálně používám masku od značky Kallos, protože jsou celkem cenově přijatelné. Zrovna mám banánovou a krásně voní. :) Občas si dám i masku od Fructis, která má vytahovat žluté tóny, ale nedoporučuji ji kupovat za tímto účelem, na to je lepší klasický silver šampon. Ale jako maska poslouží dobře. :)










4. Krém na ruce
Krémů na ruce mám doma spoustu a všechny mi vyhovují. V poslední době jsem si hodně oblíbila krém Cetaphil. Používám ho i na nohy, jelikož není určený výhradně jen na ruce. Já jsem ho dostala od příbuzných jako dárek, ale jinak se dá sehnat v lékárnách za cenu přibližně 150 korun :)









5. Podzimní laky na nehty
A když už jsme u těch rukou... Nevím jak pro vás, ale pro mě podzim znamená tmavé nehty. Popravdě se mi laky, které nosím na podzim líbí asi nejvíc ze všech, které vlastním. Na podzim nosím především laky do červena nebo do vínova. A můj oblíbený posilující lak od Sally Hansen samozřejmě nesmí chybět. <3


6. Balzám na rty
Na svoje rty jsem docela náhlá a nesnáším, když je mám popraskané nebo suché. Balzámy s sebou tahám úplně všude. Můj neoblibenější je Carmex, ale vyzkoušela jsem už snad všechny od Eosů (které sice hezky voní a chutnají, ale to je tak vše) přes Baby Lips, již zmiňovaný Carmex, až po různé no name balzámy. Na podzim a v zimě bez nich prostě nemůžu nikam. :D






A bez čeho se na podzim neobejdete vy? :)

Budu se těšit u dalšího článku, Emm :)

1 komentář:

  1. Ja tiež nemám rada jeseň, tento rok mi asi po prvýkrát nevadí, lebo zatiaľ nie je nejak strašne uprašaná, ale je studená. Asi najviac neznášam September a to už ani nechodím do školy, ale aj tak neviem skrátka vtedy akoby všetko zosivelo, rozhodne mám radšej leto a teplo ako tieto chladné mesiace. A myslím, že sa tiež nedokážem zaobísť bež všetkých týchto vecí, ktoré si zhrnula v článku. Až na ten Biosil, ten som skúšala, ale nezdalo sa mi, že by nejako extra fungoval, no je fakt, že problém s vypadávaním vlasov nemám, takže možno preto.
    Bianka

    OdpovědětVymazat