pondělí 10. října 2016

GIVEAWAY !!!

Ahooj!
Rozhodly jsme se, že uděláme naši první giveaway. Giveaway bude probíhat ode dneška tedy 10.10. do 29.10. 2016


Ceny
1. Fructis Defensify Serum
2. Baby Lips - Pink Punch
3. Playboy Qween on the Game - vzoreček toaletky
4. Eliie Anti Wrinkle Day Cream Q10 - vzoreček krému





Podmínky
Podmínky jsou jednoduché
1. Být naším pravidelným čtenářem
2. Napsat nám do komnetářů tohoto příspěvku, co bychom měly zlepšit a nezapomenou připsat i e-mail
Výsledek vyhlásíme 29.10. večer. Vybírat budeme losováním. :)

12 komentářů:

  1. Já ani nevím, co zlepšovat - možná u těch posledních článku bych zvětšila fotky :) aby se na ně lépe dívalo :)
    GFC: Petra Kalinová
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si ještě trochu pohrála s designem, ale co se týká článků, tak tam už snad není co zlepšovat :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super soutěž :) Moc ráda se zúčastním :) Váš blog se mi líbí.. pokud bych však něco zlepšila, tak by se jednalo o fotky a jejich zvětšení :) Jinak články jsou super :)

    Sleduji přes GFC jako Michaela Machalíková

    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,

    skvělá Giveaway. Sérum od Fructis by se mi určitě hodilo a baby lips mi zrovna došel :) A vzorečky se hodí vždycky :)
    Sleduji jako KačaVal :)
    A moc se mi líbí Vaše recenze. Hodně se mi líbíl článek o Essence paletce a třeba i o Cien produktech :) Možná bych si trošku pohrála s designem blogu ? :)
    Krásný den :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji jako Klára Odehnalová. :)
    Možná bych zvětšila obrázky a zmenšila písmo, jinak se mi zde líbí. :)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojik...

    Jak tak koukam, fotky jsou uz dostatecne velke, takze temer nic...

    Me osobne trosku vadi, ty regaly s knizkama, ale to je jen muj problem..

    Ja jsem zastance vety: V jednoduchosti je krasa..

    Jinak obsah a formulace vet je uzasna, dobre se ctete, a kdyz tak koukam na fotky u prispevku, musim rici, ze ve vetsine pripadu mam vyrobky vyzkousene a plne se muzu podepsat pod jejich hodnoceni...

    No a ceny v soutezi jsou velmi mile..To podle me potrebujeme kazda z nas..

    GFC: Ve Mu
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím :)
    Krásný blog, obzvlášť jsem nadšená ze vzhledu stránky. Jedna věc, co mě trošku mrzí - pozadí tvoří knihy, ale o žádných se zde nepíše- to může být pro knihomola jak ojsem já lehké zklamání.
    Na druhou stranu to vykompenzoval článek s tématikou dekorování nehtů. Tím jste mě opravdu potěšily!
    Celkově články jsou kvalitní a čtivé, určítě jsem ještě zavítám!

    gfc Klára K
    tvorilka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Marcela Čonková
    email: onkov.marcela@gmail.com
    Za mňa tiež možno zlepšiť máličko dizajn, prípadne spraviť nejaké jednoduché menu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Váš blog som si obľubila hneď. Članky by som ani nemenila, len ako už viacerí písali zmenila by som pozadie stránky a všetko zjednodušila. Ina je všetko krásne 😁
    GFC Danka Krnáčová
    Email dankamandarinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Mirka Škampová
    Určitě bych změnila pozadí - ta knihovna fakt neee a ještě bych zapracovala na designu celkově :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC : Kajka Brázdilová
    na blogu bych změnila jen to ,že k článků bych přidávala více obrázků. Email : karolbrazdilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat