pátek 21. října 2016

Sleek a Revolution paletky

Hezký den všem,

dneska jsem si pro vás připravila srovnávací recenzi na dvě dost profláknuté paletky očních stínů. Značky Sleek a Revolution London všechny z nás jistě známe a proto je představovat nemusím. Obě dvě paletky vlastním skoro dva roky a jelikož patří mezi mé oblíbené, tak po nich šahám celkem často. A už je to i na nich znát. :)

REVOLUTION LONDON - REDEMPTION PALETTE ICONIC 2


Paletka Iconic 2 má kopírovat slavnou Urban Decay Naked 2, kterou ale nevlastním, takže nemůžu porovnat. V paletce se nachází krásné neutrální odstíny, se kterými můžete vykouzlit jak večerní kouřovky, tak i běžné denní líčení. Co se týče odstínů, tak mi mezi nimi trochu chybí více matných stínů bez shimmeru a třpytek. Prakticky v celé paletce se nacházejí pouze dva zcela matné odstíny a to hned první (světlý) a pátý zleva (středně hnědý). Výdrž mě celkem překvapila, v pohodě dají s bází celý den. Pigmentace není tak hrozná, ale u některých stínů by mohla být lepší, ale žádná tragédie to není. Také mě potěšilo, že stíny nejsou nijak hrozně prášivé. Obal je klasický plastový a mám ho už celkem odřený a poškrábaný, ale vzhledem k ceně paletky a kvalitě stínů to dokážu překousnout. :)
Já můžu tedy paletku určitě doporučit.


SLEEK - AU NATUREL 601
Balení této paletky je krásné, klasické Sleekovské. :) Tedy matný obal s lesklým nápisem a díky tomu působí paletka luxusně.
Na odstínech se mi asi nejvíce líbí, že zde můžete najít jak matné stíny, tak i se třpytkami, takže si na své přijde asi každý. I složení barev mi přijde krásně rozložené, ale dost mě štve prášivost u všech stínů. Pigmentace je dobrá, podle mě lepší než u Revolution.
Co mě ale naopak tak trochu zklamalo je výdrž. Jelikož mám dost mastná víčka, tak pro mě je báze nutností, ale odstíny celý den nevydrží, tedy matné
(splynou do jedné linky či vymizí úplně), ty se třpytkami jsou v pohodě.


Obě paletky vám můžu určitě doporučit. Já mám asi radši tu od Revolution, sahám po ní častěji. A co vy? Vlastníte nějakou a jakou máte s nimi zkušenost?


Nezapomeňte se účastnit naší GIVEAWAY!! :) Končí 29.10. 2016. Ann





2 komentáře:

  1. pekny clanok, sleek je naozaj super, revolution som este neskusala, ale ako tak citam mala by som :)
    Life in pictures by Lu

    OdpovědětVymazat